Ми допоможемо Вам у:

Реєстрація права власності на нерухомість

З 2013 року реєстрація права власності на квартиру істотно змінена, оскільки в силу вступило нове законодавство про правила реєстрації прав на нерухоме майно. Основна перевага якого полягає в тому, що якщо раніше дані про нерухомість доводилося отримувати в чотирьох різних реєстрах, то тепер з'явився єдиний уніфікований реєстр, який отримав назву Державного реєстру прав на нерухоме майно та його обтяження.

Звичайно, поки даний реєстр заповнений далеко не повністю, але робота з цього питання здійснюється. Відповідальним за новий створений орган була призначена Державна реєстраційна служба, яка підпорядковується Міністерству юстиції України. Тепер органи, які раніше закріплювали права власника, втратили свої повноваження. Але, подібні права з'явилися і у нотаріусів, на яких державна реєстраційна служба поклала функції державного реєстратора.

Державний реєстр прав на об'єкти нерухомого майна тепер може закріплювати права :

  • На щойно побудовані об'єкти нерухомості (квартири в новобудовах, житлові, дачні та садибні будинки та ін., які були введені в експлуатацію);
  • На нерухоме майно після реконструкції або перепланування;

У тому числі  реєстрація права власності на нерухомість може бути здійснення через держреєстр,  якщо права на неї виникли до 1 січня 2013 року.

Оформлення інших речових прав на об'єкти нерухомості (дарування, передача прав власності, договір купівлі -продажу) повинні здійснюватися у нотаріусів , які наділені функціями державного реєстратора і мають доступ до Державного реєстру речових прав на нерухомість.

Такі нововведення держава ввела в дію з метою, прискорити і в якійсь мірі спростити процес отримання права власності на нерухоме майно. Але поки, на жаль, механізм реалізації нових правил ще не до кінця відпрацьований на практиці через що виникає чимало проблем. Нова схема оформлення документів повинна була працювати за наступним сценарієм: власник, що зважився на продаж об'єкта нерухомості, звертається до нотаріуса, який повинен перевірити об'єкт в електронному реєстрі, і якщо не виникає проблем, зареєструвати угоду. Але практика показала, що на початок дії нового документа, реєстр був абсолютно порожнім і нотаріуси були змушені заповнювати його по мірі звернення до них володарів майна. А це, значить, що більша частина угод проводилася «всліпу». Величезні черги, незнання як діяти і що робити стали приводити до того, що операція, розрахована на кілька годин, займає в українців кілька тижнів або місяців.

Юридична компанія «Спікер» в самі короткі терміни допоможе вам скласти список документів, які знадобляться при реєстрації речових прав на об'єкт нерухомості в залежності від його типу. Саме від зібраних документів залежатиме підсумковий результат і терміни отримання свідоцтва на право власності. Довірена нашим фахівцям реєстрація права власності на квартиру, звільнить Вас  від турбот, пов'язаних з бюрократичною тяганиною.